Resultaten

Behaalde resultaten van klanten.

Cedric behaalde een top resultaat in 2 maanden tijd! Hoe?
3 Personal Training Sessies per week en een aangepaste voedingsschema volgens zijn lichaamscompositie. Kcal zijn de laatste 2 weken aangepast omdat Cedric een plateau had bereikt.
– Gewichtsverlies : 96kg ➡️ 84kg
– Vetpercentage : 27% ➡️ 19,3%
– Vetmassa : 26kg ➡️ 16kg
– Visceraal Vetwaarde : Waarde 11 ➡️ waarde 7
– BMI : 31,5 ➡️ 27
Deze dame behaalde een top resultaat in 3 maanden tijd! Hoe?
3 Personal Training Sessies per week en een aangepaste voedingsschema volgens haar lichaamscompositie. Iedere maand hebben we de macro nutrienten en kcal aangepast om zo een plateau te vermijden!
– Gewichtsverlies : 81,5 ➡️ 66kg
– Vetpercentage : 38% ➡️ 30%
– Vetmassa : 31kg ➡️ 21kg
– Visceraal Vetwaarde : Waarde 6 ➡️ waarde 4
– BMI : 29.6 ➡️ 24
Deze dame behaalde een top resultaat in 3 maanden tijd! Hoe?
Minimum 2 Personal Training Sessies per week en een aangepaste voedingsschema volgens haar lichaamscompositie.
– Gewichtsverlies : 86 ➡️ 75kg
– Vetpercentage : 35% ➡️ 28%
– Vetmassa : 30kg ➡️ 21kg
– Visceraal Vetwaarde : Waarde 5 ➡️ waarde 4
– BMI : 27.1 ➡️ 24

 

Deze Klant heeft zijn gewicht met 11kg gereduceerd in 8 weken tijd!
Door middel van minimum 2 Personal Training Sessies per week en een aangepaste voedingsschema volgens zijn lichaamscompositie hebben we dit uitstekend resultaat bereikt! Gefeliciteerd 👍🏻👏🏻
De klant heeft zowel vet als spieren verloren omdat we zijn calorie inname enorm hebben verlaagd om zo eerst z’n gewicht te reduceren…
Zoals te zien is op de analyse ( plus en min diagram ) moeten we de spiermassa – vetmassa nog neutraliseren zodat we een gezonde samenstelling hebben! 📊
 

Ontdek onze socials

Sluit Menu